Det forstyrrende og det nærværende: Didaktiske relationer mellem universitet og museum

Research output: Contribution to journalJournal articleResearchpeer-review

Standard

Det forstyrrende og det nærværende : Didaktiske relationer mellem universitet og museum. / Skovmøller, Amalie.

In: Periskop, Vol. 23, 2020, p. 15-26.

Research output: Contribution to journalJournal articleResearchpeer-review

Harvard

Skovmøller, A 2020, 'Det forstyrrende og det nærværende: Didaktiske relationer mellem universitet og museum', Periskop, vol. 23, pp. 15-26. <https://tidsskrift.dk/periskop/article/download/126166/172556/265891>

APA

Skovmøller, A. (2020). Det forstyrrende og det nærværende: Didaktiske relationer mellem universitet og museum. Periskop, 23, 15-26. https://tidsskrift.dk/periskop/article/download/126166/172556/265891

Vancouver

Skovmøller A. Det forstyrrende og det nærværende: Didaktiske relationer mellem universitet og museum. Periskop. 2020;23:15-26.

Author

Skovmøller, Amalie. / Det forstyrrende og det nærværende : Didaktiske relationer mellem universitet og museum. In: Periskop. 2020 ; Vol. 23. pp. 15-26.

Bibtex

@article{54db7e96fcb7420d8194f4a71820928e,
title = "Det forstyrrende og det n{\ae}rv{\ae}rende: Didaktiske relationer mellem universitet og museum",
author = "Amalie Skovm{\o}ller",
year = "2020",
language = "Dansk",
volume = "23",
pages = "15--26",
journal = "Periskop",
issn = "0908-6919",

}

RIS

TY - JOUR

T1 - Det forstyrrende og det nærværende

T2 - Didaktiske relationer mellem universitet og museum

AU - Skovmøller, Amalie

PY - 2020

Y1 - 2020

UR - http://www.webshophum-dk.ku.dk/shop/periskop-nr-23-2908p.html

M3 - Tidsskriftartikel

VL - 23

SP - 15

EP - 26

JO - Periskop

JF - Periskop

SN - 0908-6919

ER -

ID: 255780378