Keynote: Sisters Academy: Intervenerende performancepraksis og sanselig uddannelse
Research output: Contribution to journal › Journal article › Research › peer-review
Standard
Keynote: Sisters Academy : Intervenerende performancepraksis og sanselig uddannelse. / Hallberg, Gry Worre.
In: BUKS - Tidsskrift for Børne- og Ungdomskultur, Vol. 33, No. 61, 2016, p. 34-66.Research output: Contribution to journal › Journal article › Research › peer-review
Harvard
APA
Vancouver
Author
Bibtex
}
RIS
TY - JOUR
T1 - Keynote: Sisters Academy
T2 - Intervenerende performancepraksis og sanselig uddannelse
AU - Hallberg, Gry Worre
PY - 2016
Y1 - 2016
N2 - Med udgangspunkt i egen intervenerende performancepraksis forankret i visionen om et mere sanseligt samfund, og mere specifikt med det performative uddannelsesudviklingsprojekt Sisters Academy som case, belyses og diskuteres det, hvordan vi kan bruge performancekunst, som en eksperimenterende platform for udforskningen og integrationen af nye oplevelses-, erfarings- og erkendelsesformer i læringsmiljøer.
AB - Med udgangspunkt i egen intervenerende performancepraksis forankret i visionen om et mere sanseligt samfund, og mere specifikt med det performative uddannelsesudviklingsprojekt Sisters Academy som case, belyses og diskuteres det, hvordan vi kan bruge performancekunst, som en eksperimenterende platform for udforskningen og integrationen af nye oplevelses-, erfarings- og erkendelsesformer i læringsmiljøer.
M3 - Tidsskriftartikel
VL - 33
SP - 34
EP - 66
JO - BUKS - Tidsskrift for Børne- og Ungdomskultur
JF - BUKS - Tidsskrift for Børne- og Ungdomskultur
SN - 0907-6581
IS - 61
ER -
ID: 169701773